Gogoratu Musika herrian izeneko erronka daukagula abian
Egitasmo horri jarraituz aste honetako ostiralean, "ixil ixilik"abestuko dugu denok batera.
Jarraian duzue abestia entzungai:ixil ixilik
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kaixo guztioi,
Recordaros que cada viernes tenemos un reto.
Siguiendo con esta iniciativa esta semana cantaremos "ixil ixilik" todos juntos
Para escuchar la canción pinchar en el siguiente enlace:ixil ixilik
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kaixo guztioi,
Recordaros que cada viernes tenemos un reto.
Siguiendo con esta iniciativa esta semana cantaremos "ixil ixilik" todos juntos
Para escuchar la canción pinchar en el siguiente enlace:ixil ixilik

iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina