2020(e)ko martxoaren 18(a), asteazkena

ETXERAKO GOMENDIOAK HH00


ZUEN HAURREKIN EGITEKO ZENBAIT GOMENDIO/RECOMENDACIONES PARA REALIZAR CON VUESTROS HIJOS/AS  



Kaixo familia!!Egun hauetako egoera berezia dela eta, sarrera honetan gure egunerokoarekin erlazio duten hainbat ekintza proposatzen dizkizuegu, aste honetan zehar zuen seme-alabekin landu nahi izango bazenituzkete.Horrez gain, gogoratu zuen artistekin egiten dituzuen esperimentu, proiektu, marrazki edo beste edozein produkzioen argazkiak e-mail-ez bidaltzeko aukera daukazuela helbide honetara: xaltube@elgoibarikastola.eus Gero web orrian eskegiko ditugu artista hauen lanak ikusgai. Animatu eta parte hartu! bidali zuen artisten artelanak, gu ere ikusteko irrikitan gaude.Hona hemen aste honetarako proposamena:Komunikazioa eta hizkuntza landu eta indartzeko asmoz,  egokia izan daiteke zuen seme-alabekin ondorengo abesti hauek abestea. Une hauek haurrekin hartu-emanak bultzatzeko ere goxoak izan daitezke... Hemen kantuen  linkak :

  • Honek arrautzak bildu
https://www.youtube.com/watch?v=ltM103OlcKM

  • Buruan jantzi dut txapela

https://www.youtube.com/watch?v=N2zWHVlFIL8

  • Eskutxoa
https://www.youtube.com/watch?v=5RE_k29rHIk

  • Tximeleta mendian
https://www.youtube.com/watch?v=U-svSDRhFgg

  • Astoak ia ia

https://www.youtube.com/watch?v=EI3pqy8ZCd4

  • Ikusi ikusi han
https://www.youtube.com/watch?v=Y_EqWPsIKQ4

Mugimenduari dagokionez, eman diezaiogun garrantzia mugimendu libreari. Haurrak autonomia
garatu eta bere kabuz mugak non dauden ikusi dezan. Haurren garapen naturalaren prozesua aurrera eramateko hona hemen gomendio batzuk:
  • Espazioa:Giroa lasaia behar du izan, ez da komeni estimulu gehiegi egotea, haurrak oraindik ez baitauka estimulu asko filtratzeko gaitasunik. Gune berezia behar du, irekia, baina aldi berean, babestua, propioa eta ondo mugatua.
  • Haurrak beti ere lurrean, mantatxo batean edukitzen saiatuko gara, beraien mugimendu librea garatzen joan daitezen.
  • Buelta ematen ikasten dabiltzan haurrei beraien begi bistan jostailuak ipiniko dizkiegu. Horrela buelta ematera bultzatuko ditugu eta ea poliki-poliki jostailua hartzen hasten diren.
  • Arrastaka eta lau hankan dabiltzan haurrentzat, jostailuak distantzia ezberdinetan ipiniko dizkiegu. Ea horrela mugituz, jostailu hauen bila joaten diren.
  • Zutik jartzen hasten diren haurrei, zutik ipini ahal izateko heldu leku gisa objetu ezberdinak ipiniko dizkiegu, edo zutitu ondoren hartu ditzazketen objetuak jarri, sofa gainean, egongelako mahai txikiaren gainean…








Kaixo familia!!

Dada la especial situación de estos días, en esta entrada os proponemos una serie de actividades relacionadas con nuestro día a día por si os gustaría trabajar con vuestros hijos/as a lo largo de esta semana:
Además, recordad que podéis enviar por e-mail fotos de vuestros experimentos, proyectos, dibujos o cualquier otra producción con los artistas de casa a la siguiente dirección: xaltube@elgoibarikastola.eus  ¡Animaos a participar!

Espacio: el ambiente debe ser tranquilo, no conviene que haya demasiados estímulos porque el niño aún no tiene capacidad para filtrar muchos estímulos. Necesita un espacio especial, abierto, pero a la vez protegido, propio y bien delimitado.

Con el objetivo de trabajar y reforzar la comunicación y el lenguaje, puede ser adecuado cantar con vuestros hijos/as las siguientes canciones. 
Estos momentos también pueden ser interesantes para fomentar el contacto con los niños... Aquí links de canciones:
  • Honek arrautzak bildu
https://www.youtube.com/watch?v=ltM103OlcKM

  • Ikusi ikusi han
https://www.youtube.com/watch?v=Y_EqWPsIKQ4



En cuanto al movimiento, demos importancia al movimiento libre. Para que el niño o niña desarrolle su autonomía y vea por sí mismo dónde están sus límites.

Estas son algunas recomendaciones para que continúen su desarrollo natural:

  • Intentaremos tener siempre a los niños en el suelo, en una mantita, para que vayan desarrollando su movimiento libre.
  • A los niños y niñas que saben y están aprendiendo a dar la vuelta les pondremos juguetes a la vista y así les animaremos a dar la vuelta para que intenten coger el juguete.
  • Para los que se arrastran a cuatro patas, les colocaremos los juguetes a diferentes distancias, de forma que se vayan moviendo en busca de estos juguetes.
  • A los que se ponen de pie, les pondremos diferentes objetos como lugares de apoyo o agarre, o los objetos que puedan coger una vez que se levanten, sobre el sofá, sobre la mesita del salón..


EZ AHAZTU IRRIKITAN GAUDELA ZUEN TXIKIEN ARGAZKIAK JASOTZEKO!!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina